Verkooporganisatie bij corporaties: learnings uit de markt

De verkoop van corporatiewoningen is een actueel onderwerp. Dit was de aanleiding om een kennissessie te organiseren over de wijze waarop corporaties hun commerciële activiteiten organiseren. Het doel van deze sessie was het delen van kennis, om van elkaar (en op een andere manier) te kunnen leren. Inspirerende succesverhalen uit de sector, maar ook andere ervaringen werden uitgewisseld.

Thema

Centraal stond de businesscase inzake de verkooporganisatie van de corporatie. Wat kost de verkooporganisatie, en wat levert deze op? Er werd dieper ingegaan op het verkoopproces van de aanwezige corporaties, om een bijdrage te kunnen leveren aan de benchmark. Het thema van de middag was ‘een frisse duik in de haven van Rotterdam’, met als eindresultaat een frisse kijk op transitie. Deze bijeenkomst werd georganiseerd voor managers en directeuren binnen woningcorporaties.

Sprekers

Ernest Kuiper (OSRE) | De Customer Journey
Hanneke Wilms (Dudok Wonen) | De verkooporganisatie in-house
Niek Strater & Andre van Luijk (Woongold) | Turn-key verkoopwoningen
Bouke Molenkamp manager (Eigen Haard) | Doorstroommodel
Mark Glas (Havensteder) | Digitalisering van de verkooporganisatie

Altijd op de hoogte van
betaalbaar woningaanbod?
Schrijf je in